_GOTOBOTTOM
Campaigns
Where Armorama group builds can be discussed, organized, and updates posted.
Remember Market Garden : Update #1
Eagle
Visit this Community
Noord-Brabant, Netherlands
Joined: May 22, 2002
KitMaker: 4,082 posts
Armorama: 1,993 posts
Posted: Friday, October 17, 2003 - 07:33 PM UTC
Vrienden,

Nog anderhalve week voordat de Campaign van start gaat. In de afgelopen week heb ik met regelmaat genoten van al jullie research dat in volle gang is. Ik ben blij om te merken dat zo goed als iedereen ( 23 deelnemers op dit moment) aan het zoeken en graven is om de benodigde info bij elkaar te krijgen. Reference-links, figures, well bikes, ik kwam het allemaal tegen.... met een dergelijke voorbereiding krijgen we straks volgens mij een paar prachtige resultaten te zien. Ga zo door. Dit wordt "Een Campaign To Remember".

En....nog niet stiekem beginnen met bouwen....nog even geduld !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Friends,

Another week and a half before the Campaign oficially starts. In the past week I frequently enjoyed your research, that seams to be on "on the move". I'm glad to find out that almost everybody (23 entries so far) is searching and digging to gather the needed information. Reference-links, figures, well bikes.... I saw it all in forums last week. With these good preparations, we should be able to see some excellent results withing the next coming months. Keep it up. This will be "A Campaign to Remember".

And ahhhh...... Don't start building right now ...... be patient for a bit longer !
 _GOTOTOP